أبدأ البحث

أرخص شركة شحن للمحافظات

 أرخص شركة شحن للمحافظات
 

أرخص شركة شحن للمحافظات

ارتفعت نسبة الطلب على معرفة أرخص شركة شحن للمحافظات في سنة 2020، وده طبعًا بسبب فيروس انتشار كورونا والاعتماد أكتر على التسوق الإلكتروني اللي بيتطلب في أحيان كتير الاتفاق مع شركة شحن معيَّنة خصوصًا لو إنت تاجر محلي وعايز زباين أكتر، أو حتى كنت شخص عادي وعايز بس توصيل شحنات من محافظة للتانية، وهنتعرف مع بعض على أرخص شركات شحن للمحافظات واللي بتتمتع بالأمان والثقة الكاملة.

 

شركة بوسطة

شركة بوسطة

 

تعتبر شركة بوسطة واحدة من أفضل شركات الشحن في مصر عموما والإسكندرية خصوصا، إذ يمكنها توصيل أي شيء من أي مكان في مصر إلى آخر مع محطة وقوف واحدة وتوصيل خلال يوم واحد فقط مع حلول لمختلف أنواع الطرود وتوصيل سالم تماما دون أي مفقودات، إن شركة بوسطة توفر لك الكثير من الخدمات اللوجستية مع أسعار مميزة لتطمئن تماما على توصيل أي طرد إلى أي مكان في أسرع وقت، ويمكن الاتصال على الخط الساخن 19043.

 

شركة ميدل إيست

 أرخص شركة شحن للمحافظات

ودي باتفاق كتير من الآراء والإحصاءات تعتبر فعلًا أرخص شركة شحن للمحافظات، وهي بتضمن لك توصيل آمن جدًا لأي شحنات وبيبدأ أول كيلو جرام فيها داخل القاهرة بـ23 جنيه فقط وفيه 5.5 جنيه إضافية على كل كيلو جرام زيادة، أما الشحن للمحافظات فبيبدأ من 26.5 جنيه لأول كيلو جرام، وإضافة 5.5 جنيه لكل كيلو جرام زيادة.

للاتصال والاستعلام: 0227763506

 

شركة سيديكس Sdex

 أرخص شركة شحن للمحافظات

لو بتدوَّر على أرخص شركة شحن للمحافظات بأسعار ثابتة مهما كان حجم الشحنة بتاعتك فأكيد سيديكس هتناسبك جدًا، فأسعارها داخل القاهرة هي 25 جنيه فقط أيًا كان حجم الشحنة، أما للمحافظات فهي 35 جنيه.

 

أون تايم ON TIME من أرخص شركة شحن للمحافظات

 أرخص شركة شحن للمحافظات

وهي من الشركات التي تصل إلى كل محافظات جمهورية مصر العربية، ولكن كل منطقة لها سعر مختلف عن التانية، فمثلًا لإسكندرية وبورسعيد والسويس والإسماعيلية بيبدأ السعر من 55 جنيه، في حين للقليوبية والمنوفية والشرقية والدقهلية والغربية ودمياط وكفر الشيخ فسعر الشحن بيبدأ من 60 جنيه، ولمحافظات الصعيد بيبدأ من 75 جنيه.

تليفون: 01122259966 – 01201020055

 

شركة مشاوير

 أرخص شركة شحن للمحافظات

ودي من الشركات اللي بتشتغل بالتعاقد الشهري، علشان كده مناسبة أكتر لو إنت بتحتاج توصيل حاجات باستمرار سواء كنت تاجر أو شخص عادي، لإن طبعًا التعاقذ الشهري بيكون أوفر وأرخص كتير، وهو بيختلف من منطقة للتانية ووفقًا برضه للحمولة ونوعها.

للاتصال والاستفسار: 19988

 

شركة أرامكس

 أرخص شركة شحن للمحافظات

وهي من شركات الشحن المتميزة جدًا واللي ليها سمعة كويسة مش بس على مستوى مصر ولكن على مستوى العالم كله، وأسعارها معقولة إلى حد كبير وإن كانت أغلى شوية من الشركات السابقة ولكنها بتوصل كل حاجة لأي مكان، وبيبدأ سعر الشحن داخل القاهرة من 35 جنيه لأول نصف كيلو، وفي إضافة 4 جنيهات لكل نصف كيلو زيادة.

أما الشحن للمحافظات فبيبدأ من 40 جنيه لأول نصف كيلو، وفيه زيادة 5 جنيه على كل 500 جرام زيادة، ولكنها من الأكثر أمانًا على الإطلاق.

للاتصال والاستفسار: 16996

 

شركة ماجيك اكسبريس

 أرخص شركة شحن للمحافظات

وهي برضه تستحق جدًا إنها تكون على قائمة أرخص شركة شحن للمحافظات ومن أفضلها برضه، وتكلفة الشحن في القاهرة والجيزة هي 40 جنيه فقط، أما المدن الجديدة زي أكتوبر والقاهرة الجديدة فبتوصل إلى 50 جنيه، وللإسكندرية 60 جنيه، وبتوصل 100 جنيه للعريش، والأسعار بتكون شاملة الضريبة، وممكن يكون فيه تبادل طرود برضه مع إضافة 10 جنيه على الأوردر.

التليفون: تليفون: 02006369040 -  01200653090

 

توصيلة إكسربيس

 أرخص شركة شحن للمحافظات

وهي من أرخص شركات الشحن برضه سواء داخلي في القاهرة أو للمحافظات، وبتقدم خدمة توصيل خلال 48 ساعة، والأسعار بتختلف إلى حد كبير من منطقة للتانية وبرضه حسب الوزن، وبتوصل تكلفة الشحن لمدن وجه بحري حوالي 70 جنيه للكيلو الواحد، أما محافظات الصعيد فسعر الشحن 100 جنيه، وبيوصل 150 جنيه للغردقة وشرم الشيخ والأقصر وأسوان.

 

إيه اللي ممكن يخليك تلجأ لأرخص شركة شحن للمحافظات

سواء بتشتري أونلاين أو عايز توصل فلوس أو ملابس أو حتى هدايا مختلفة لأي حد في المحافظات فإن الشركات دي وغيرها بتوفر لك خدمة مميزة جدًا من حيث الأمان والتوصيل لحد باب البيت وبتكلفة قليلة جدًا مقارنة لو روحت وصلتها بنفسك أو حتى من خلال سواق السوبر جيت زي ما كنا بنعمل زمان والحاجة توصل متبهدلة.

 

حجز تذاكر القطارات عن طريق فوري