أبدأ البحث

فندق Eco House جورجيا

 فندق Eco House جورجيا
Booking.com
 

فندق Eco House جورجيا.. 700 متر فوق الجبال والشلالات ووسط السحاب

ارتفعت شهرة فندق Echo House جورجيا فجأة في السما بعد زيارة كاتي ميلوا المغنية وكاتبة الأغاني البريطانية للمكان وتصويرها مقطعي فيديو لأغنيتها الجديدة، فكاتي ميلوا من أصل جورجي وكانت من أسباب لفت النظر للمكان المبهر ده والمناسب للزيارة سواء في الصيف أو الشتا وطول السنة بتكلفة إجمالية 25 دولار للفرد.

 

فين مكان فندق Eco House جورجيا؟

فندق Eco House جورجيا

هو موجود بالظبط على جبال أدجارا وعلى بعد 50 كم أو 30 ميل من مدينة باتومي، وهو على ارتفاع 700 متر فوق الجبل، وهتقدر تشوف من هناك أجمل شلالات وأودية وينابيع معدنية وممكن تزورها بسهولة كمان، وهو على بعد 150 متر من شاطي ماخينجوري، يعني ممكن توصل له في 10 دقائق مشي.

ECO HOUSE فندق

إيه أهم الخدمات في Eco House جورجيا؟

 

فندق Eco House جورجيا

صراحة الفندق بيوفر خدمات مذهلة مش هتخليك أصلا محتاج تطلع برّة لأي مكان، ومن أهمها وجود مطبخ مشترك وغسالة ملابس وثلاجة وخدمة تنظيف الغرف وتليفزيون بشاشة مسطحة وخدمة الواي فاي وغيرها.

ومسموح باصطحاب الحيوانات الأليفة لإن المكان عبارة عن أكواخ منفصلة وتستوعب 4 أشخاص بسعر 100 دولار في الليلة، وممكن تقديم الإفطار في الغرفة نفسها، وكمان بيتوفر بوفيه إفطار يومي.

فيه كمان مطاعم متنوعة هناك تقدر تفطر وتتغدا وتتعشا فيها بأسعار معقولة إلى حد كبير مع إطلالات خلابة جدًا.

 ربما يهمك أيضًا

أرخص فنادق تبليسي 

تجربة بجد في جورجيا 

إيه المميز جدًا في Eco House جورجيا؟

فندق Eco House جورجيا

أكتر حاجة مميزة في الفندق ده هي الإطلالة الزجاجية المبهرة على الجبال والأشجار والوديان، فالكوخ من زجاج قوي تتمكن من خلاله من مشاهدة أجمل مناظر الشروق والغروب وأنت في غرفتك.

كما يضمن لك جاكوزي في الهواء الطلق مع إمكانية إغلاقة أثناء الشتاء لتستمتع بحمّام دافئ وسط أجمل المناظر الطبيعية التي لن تملّ أبدًا من مشاهدتها ليلًا ونهارًا.

 ECO HOUSE فندق

إيه أهم الأنشطة هناك؟

فندق Eco House جورجيا

طبعا الشاطئ قريب جدًا من الفندق، وكمان فيه منطقة ترفيه للأطفال ببوابات آمنة، ومنطقة تنزه للذهاب للوديان والاستمتاع بالشلالات، بالإضافة لمنطقة شواء خاصة، وفيه كمان دراجات ومسارات آمنة للتجول في المكان بحريّة تامّة من غير أي قيود.

 

وفي النهاية فإن فندق Eco House جورجيا حصل على تقييم استثنائي 9.7 من الزوّار سواء العائلات وحتى العرسان في شهر العسل، فهو فرصة حقيقية للاسترخاء والاستمتاع بطبيعة ساحرة وخدمات رومانسية بأسعار مناسبة للفئة المتوسطة.

ECO HOUSE فندق 

تجربة بجد.. في جورجيا العميل دائمًا على خطأ

تجربة بجد.. في جورجيا العميل دائمًا على خطأ 

السياحة في جورجيا وأسرارها

 

فندق Eco House جورجيا

 

فندق دبي مول

فندق دبي مول